لوگو طلایی سایت الو صدا aloseda
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

چرا پاور میکسر دایناکورد محبوب است؟

دسته بندی :مقالات ۷ دی ۱۴۰۱ qmars 624
چرا پاور میکسر دایناکورد محبوب است؟

چرا پاور میکسر دایناکورد محبوب است؟ محبوب ترین و پرفروش ترین میکسر صدا در بازار ایران، میکسرهای دایناکورد هستند. میکسرهای دایناکورد توسط شرکت آلمانی دایناکورد تولید و در سراسر جهان به فروش می رسند. دو دلیل اصلی محبوبیت پاور میکسرهای دایناکورد، حرفه ای بودن در کنار کاربری ساده است. از ویژگی های اصلی پاورمیکسرهای دایناکورد، افکت های بی نقص و اکولایزر بسیار قدرتمند است. محصولی که مطابق با تکنولوژی روز دنیا تولید شده است و تمامی امکانات مورد نیاز برای رفع عیب و تقویت صدا را در اختیار صدابردار قرار می دهد. در ادامه این مقاله از سایت الوصدا قصد داریم به دلایل محبوبیت پاورمیکسر دایناکورد بپردازیم.

میکسر و پاورمیکسرهای دایناکورد

میکسر و پاورمیکسرهای دایناکورد

نام کمپانی بزرگ دایناکورد برای اهالی موسیقی نامی آشناست، این در حالی که برای بسیاری از افراد که به تازگی در این زمینه فعالیت می کنند، سوال بزرگی وجود دارد که چرا پاور میکسر دایناکورد محبوب است؟

برند دایناکورد در سال 1326 شمسی توسط ورتر پینتر ناگل در آلمان بنا نهاده شد و از همان ابتدای فعالیت خود نیز توانست تحولی عظیم را در صنعت صوت ایجاد نماید. همانگونه که از نام دایناکورد مشخص است، نشان دهنده قدرت و هارمونی است که این ویژگی به خوبی در خط تولید میکسر و پاور میکسرهای دایناکورد در نظر گرفته شده و محصولی که به دست افراد در سراسر جهان می رسد، محصولی بی عیب و نقص است.

با اینکه در طول سالیان طولانی، محصولات مختلفی شامل میکسر صدا، آمپلی فایر، بلندگو، میکسر، میکروفن، باند اکتیو، باند پسیو و سیستم پیجینگ توسط کمپانی دایناکورد به بازار عرضه شده است، اما شاهکار آن میکسرها و پاورمیکسرها هستند که طرفداران زیادی نیز دارند. وجود ده خط میکروفون در کنار برخورداری از قابلیت اکولایزر به صورت جداگانه و صدا برداری موفق، موجب شده است که حتی در بسیاری از شرکت های سینمایی نیز از پاورمیکسرهای دایناکورد استفاده شود.

در پاسخ به سوال چرا پاور میکسر دایناکورد محبوب است؟ باید بگوییم که پاورمیکسرهای این شرکت در مدل های متنوعی به بازار عرضه می شوند و شما می توانید با بررسی ویژگی های هریک، محصول مورد نظرتان را از میان آن ها انتخاب و خریداری کنید.

چرا پاور میکسر دایناکورد محبوب است؟ پله های ترقی برای دایناکورد

شرکت دایناکورد در اواخر دهه 90 میلادی، اولین نسل طلایی از پاورمیکسرهای All In One را با عنوان PowerMate به بازار عرضه کرد. این پاور میکسرها به دلیل برخورداری از طراحی منحصر به فرد و قابلیت های بی نظیر، نظر تمامی کاربران در سراسر جهان را به خود جلب کردند. به طوری که پاور میکسرهای تولید شده توسط این شرکت به عنوان استاندارد در این صنعت شناخته شدند. امروزه نسل سوم این پاورمیکسرها به عنوان محبوب ترین پاورمیکسرها در سراسر جهان شناخته شده و کارایی دارند.

نکته قابل توجه در رابطه با پاورمیکسرهای دایناکورد، این است که با گذشت 72 سال از تاسیس شرکت دایناکورد، محصولات این کمپانی یعنی تجهیزات صوتی حرفه ای شامل میکسرها، پاورمیکسرها، آمپلی فایرها و بلندگوها و … با ظرافت و دقت بی نظیری تولید می شوند. توجه به جزئیات در تولید تجهیزات صوتی شرکت دایناکورد، سبب شده است که این نماینده برتر آلمانی در صنعت صوت پیشرو و بهترین باشد. شما نیز در صورتی که یکبار از تجهیزات صوتی این شرکت استفاده کنید، به عنوان کاربر ثابت این برند خواهید بود.

چرا پاور میکسر دایناکورد محبوب است؟ پله های ترقی برای دایناکورد

کاربرد پاور میکسر دایناکورد

پاورد میکسرهای دایناکورد دارای چندین ورودی از میکروفون و یا سازهای الکتریکی هستند. می توانند ورودی های مختلف را دریافت کرده و آن ها را بر اساس میزان دلخواه در میان بلندگوهای مختلف پخش نمایند.

برند دایناکورد از مطمئن ترین شرکت های سازنده پاورمیکسر در دنیا می باشد که زیر نظر برند آلمامی بوش فعالیت می کند. شما عزیزان می توانید با خیالی راحت از کارایی و قابلیت پخش صدای مناسب، آن را تهیه کنید.

اگر شما نیز با سوال چرا پاور میکسر دایناکورد محبوب است؟ مواجه هستید، بدانید که پاورمیکسرهای دایناکورد به دلیل اینکه قابلیت حمل آسانی دارند، از آن ها در رستوران ها، هیات های مذهبی، مساجد، سالن های کنفرانس، دانشگاه ها و … استفاده می شود.

چرا پاور میکسر دایناکورد محبوب است؟ انواع مدل های دایناکورد

پاور میکسرهای دایناکورد به دلیل امکانات بسیار زیاد و در عین حال کاربری ساده، بسیار محبوب هستند. میکسر و پاور میکسرهای دایناکورد در مدل ها و ابعاد مختلفی شامل دایناکورد 1600، 1000،600 و 2200 به بازار عرضه می شوند که تفاوت آن ها نه در قدرت خروجی، بلکه در تعداد کانال های ورودی آن ها می باشد. لازم به ذکر است که دایناکورد از اولین کمپانی های صوت بوده است که دستگاهی با قدرت خروجی 2000 وات واقعی به بازار عرضه کرده است.

از محبوب ترین پاور میکسرهای دایناکورد DYNACORD-600 می باشد که دارای 6 کانال است. به همین ترتیب، دایناکورد 1000 دارای 10 کانال، دایناکورد 1600 دارای 16 کانال و دایناکورد 2200 دارای 22 کانال ورودی است. البته هر کدام از این پاورمیکسرها دارای امکانات دیگری شامل ورودی فانتوم پاور، USB، خروجی دیجیتال جهت رکورد با کیفیت صدا و فیدرهای روان و مرغوب نیز می باشند.

چرا پاور میکسر دایناکورد محبوب است؟ انواع مدل های دایناکورد

چرا باید از پاور میکسرهای دایناکورد استفاده کنیم؟

سوال چرا باید از پاور میکسردایناکورد استفاده کرد، در واقع مترادف سوال چرا پاور میکسر دایناکورد محبوب است؟ می باشد. پاور میکسرهای دایناکورد از تقویت صدای بسیار مناسبی برخودار هستند و متناسب با امکاناتی که دارند، از بهترین گزینه ها برای صدابرداری حرفه ای به شمار می روند.

این محصول در مدل های متنوعی تولید شده و در رنج های قیمتی متفاوتی نیز به بازار عرضه می شود و این یعنی برای تمامی افراد با تمامی بودجه ها، امکان خرید پاورمیکسر دایناکورد وجود دارد.

تمامی اتصالات در این پاورمیکسرها با استفاده از به روز ترین تکنولوژی ها صورت گرفته است و امکان وجود نویز در آن ها نسبت به دیگر محصولات مشابه در بازار، بسیار کمتر است.

همینطور لازم است اشاره کنیم که می توانید تعداد زیادی از میکروفون ها را در این پاور میکسر قرار داده و از آن ها استفاده کنید. پاور میکسر تولید شده در شرکت دایناکورد گزینه مناسب جهت استفاده در سینماها، کنسرت ها، سالن ها اجتماع، کنفرانس، سخنرانی های عمومی، فضاهای باز و بسته، هیات های مذهبی و … است.

سخن آخر

در این مقاله از سایت الو صدا سعی کردیم به این سوال که چرا پاور میکسر دایناکورد محبوب است؟ پاسخ دهیم. پاورمیکسرهای دایناکورد از بهترین انتخاب ها برای کسانی است که می خواهند تلفیق صدای بی نظیری را داشته باشند. می توانید برای دریافت مشاوره و خرید انواع پاورمیکسرهای دایناکورد با گروه مشاوران الو صدا در ارتباط باشید. برای دیدن جزئیات انواع پاورمیکسرهای دایناکورد می توانید از وبسایت الو صدا دیدن کنید.

qmars

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: